Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza společnosti Lidl z hlediska marketingové strategie a provozu
Slavíček, Tomáš ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analyzování společnosti Lidl z hlediska marketigové strategie a také provozních záležitostí. Je využíváno především vlastního výzkumu, analýzy, analogických odvozenin a pozorování. Společnost Lidl je německý diskontní řetězec specializující se na prodej jak potravin tak nepotravinové zboží. Práce je rozdělena na tři kapitoly, přičemž první z nich uvádí teoretická východiska nezbytná pro oblast retailu a je obohacena o některé praktické poznatky k ilustraci problematiky. Druhá kapitola se poté zaměřuje na zkoumání firmy Lidl a její marketingové a provozní přístupy. Jsou probrány metody a činnosti společnosti Lidl na poli firemní politiky (marketing nebo např. promoce náboru). V provozní části je čerpáno z řízeného rozhovoru s Martinou pečenou (10 let zkušeností na postu Manažerky prodejny v Dobříši). Třetí část se věnuje analýze dotazníkového šetření a vynáší závěry o efektivitě firmy Lidl. Je také stručně zmíněna plánovaná expanze řetězce do USA. Na základě zjistěných informací je zodpovězena otázka, kde stojí síla řetězce Lidl a jak tyto pozitiva přispěly k jeho pozici na trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.